Reklama2014-05-12
2

Bohaterzy domu reklamują Leroy Merlin (wideo)

W telewizji i internecie pod hasłem „Bohater domu” ruszyła kampania reklamowa sklepów budowlano-dekoracyjnych Leroy Merlin. Akcję ich dział marketingu przygotował wspólnie z firmami Engine i Starcom.

Kampania jest oparta na prawdziwych historiach klientów, opowiedzianych w czasie spotkań relacyjnych i zwykłych rozmów przy robieniu zakupów. W reklamach osoby remontujące swoje mieszkania i domy przedstawiani są jak bohaterzy.

- Zdaliśmy sobie sprawę, że po kampanii „Zostań bohaterem w swoim domu”, która zagościła w języku potocznym, kolejny rozdział w budowaniu wizerunku naszej marki musi być równie silny, inaczej będzie to krok wstecz - tłumaczy Joanna Próchnicka, senior manager ds. komunikacji handlowej w Leroy Merlin Polska.

Nowe reklamy od 10 maja są emitowane w kanałach TVP i TVN. Akcja obejmuje też serwis bohaterdomu.pl, w którym każdy użytkownik może podzielić swoją historią budowania lub remontowania domu, urządzania mieszkania i aranżowania ogrodu.

Koncepcję kampanii opracował dział marketingu Leroy Merlin Polska, kreacją reklam i przygotowaniem serwisu bohaterdomu.pl zajęła się agencja Engine, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Autor:tw

Więcej informacji:Leroy Merlin

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas