Startuje globalna kampania reklamowa piwa Heineken pod hasłem „Live Your Music”. Jej motywem muzycznym jest piosenka „Bohemian Rhapsody” zespołu Queen.
Kampania podkreśla, że muzyka nieodłącznie towarzyszy nam na co dzień w rozmaitych sytuacjach i przy wielu okazjach, odgrywając ważną i emocjonalną rolę. Spot pokazuje, jak wiele osób w różnych sytuacjach śpiewa piosenkę „Bohemian Rhapsody” zespołu Queen.
Akcja jest związana z zaangażowaniem marki Heineken jako sponsora w wiele wydarzeń muzycznych, z których wiele odbywa się w okresie letnim.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Spot będzie emitowany w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych. Kampania w późniejszym etapie obejmie też internet oraz punkty sprzedaży
Za adaptację reklam odpowiada agencja K2, za planowanie i zakup mediów - Starcom Mediavest Group, a za działania public relations - agencja 24/7 Communication.