Reklama2016-05-18
1

„Bohemian Rhapsody” w muzycznej kampanii Heinekena (wideo)

Startuje globalna kampania reklamowa piwa Heineken pod hasłem „Live Your Music”. Jej motywem muzycznym jest piosenka „Bohemian Rhapsody” zespołu Queen.

Kampania podkreśla, że muzyka nieodłącznie towarzyszy nam na co dzień w rozmaitych sytuacjach i przy wielu okazjach, odgrywając ważną i emocjonalną rolę. Spot pokazuje, jak wiele osób w różnych sytuacjach śpiewa piosenkę „Bohemian Rhapsody” zespołu Queen.

Akcja jest związana z zaangażowaniem marki Heineken jako sponsora w wiele wydarzeń muzycznych, z których wiele odbywa się w okresie letnim.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

 

Spot będzie emitowany w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych. Kampania w późniejszym etapie obejmie też internet oraz punkty sprzedaży

Za adaptację reklam odpowiada agencja K2, za planowanie i zakup mediów - Starcom Mediavest Group, a za działania public relations - agencja 24/7 Communication.

Autor:tw

Więcej informacji:Heineken, piwo

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas