Reklama2017-01-20
0

Ból towarzyszący uprawianiu sportu w nowej kampanii „Be more human” Reeboka

Reebok, producent odzieży i obuwia sportowego rozpoczął, po raz trzeci, globalną kampanię pod hasłem „Be more human”. Chce nią pokazać, jak wysiłek fizyczny związany z uprawianiem sportu, często powodujący ból, pomaga budować postawę życiową i kształtować charakter człowieka.

 

Podobnie jak w poprzednich kampaniach Reebok zachęca ludzi, by dla bycia lepszymi poświęcili się, niejednokrotnie cierpiąc z bólu i wkładając ogromny wysiłek w aktywność fizyczną. Reebok jako marka chce im pomagać w byciu lepszym człowiekiem. Generalnie - podobnie jak w dwóch poprzednich latach - marka chce podkreślić, że wysiłek i sprawność fizyczna pozwalają odblokować lepszego siebie. Pomagają budować własną tożsamość i kształtować życie w pozytywny sposób.

Trwający ponad minutę spot pod hasłem „Ręce” pokazuje też, że to w ranach i bliznach opisane jest życie i cierpienie ludzkie. Tytułowe ręce mają tu być metaforą zmian. Zmian fizycznych z jednej strony, a z drugiej tych zmian, które zmieniają też charakter człowieka, który staje się m.in. odważniejszy, bardziej dzielny.

Kampania obejmuje telewizję, internet, eventy oraz reklamy drukowane. Za jej kreację odpowiada agencja Venables Bell&Partners. Spot wyreżyserował Diego Contreras, produkcją zajęła się firma Bullitt.

Autor:mk

Więcej informacji:Be more human, Reebok

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas