Reklama2019-06-03
0

Boomerang z wizerunkową kampanią „Oglądaj, baw się i śmiej!”

Wystartowała nowa kampania wizerunkowa „Boomerang. Oglądaj, baw się i śmiej!”, która potrwa do końca czerwca. Stacja w jej ramach umieściła w kinach oraz w przestrzeni miejskiej krzywe lustra.

W ramach kampanii Boomerang umieścił w Multikinach wielu miast Polski krzywe zwierciadła. Lustra zawisły także w formie OOH w 20 lokalizacjach Katowic, Bielsko-Białej, Krakowa, Wrocławia i Warszawy.

Natomiast odwiedzający warszawskie Centrum Handlowe Blue City 31 maja i 1 czerwca oglądać mogli spot promujący kampanię, który pojawił się na ścianach wizyjnych.

W sieciach kin Multikino, Cinema City i Helios emitowany jest też film promujący kampanię, przygotowany przez dział kreatywny Boomeranga. Zaplanowano również działania online.

Za realizację kampanii odpowiada Dom Mediowy MediaOn.

Średni udział Boomeranga w 2018 roku w Polsce w grupie wiekowej 4-12 lat wyniósł 1,53 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Boomerang, kampania wizerunkowa

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas