Reklama2005-05-02
0

"Boomerang Young"

Konkurs "Boomerang Young" to nowa inicjatywa SMB i powstał, aby promować Marketing Bezpośredni wśród studentów najlepszych uczelni ekonomicznych w Polsce

I edycja konkursu potrwa pomiędzy 4 - 27 maja 2005 roku, ma ona charakter otwarty i jest skierowana do studentów.

Przygotowany został specjalny case businessowy, zakładający przygotowanie pracy rozwiązującej zadany problem z wykorzystaniem technik i narzędzi Marketingu Bezpośredniego. Uczestnicy (organizator dopuszcza dwuosobowe zespoły) przygotują prace (każda z nich max. 1 000 słów), które zostaną ocenione dwuetapowo:

- etap oceny wstępnej (1-3.06.2005) - Zespół, w składzie: 3 przedstawicieli SMB oraz 2 przedstawicieli patronów medialnych, wybierze bezwzględną większością głosów 5 prac (shortlista),

- etap oceny finalnej (8.06.2005 roku) - Jury "dorosłego" "Boomerangu" na czele z Przewodniczącą - Małgorzata Rokita (Procter & Gamble) , spośród 5 prac wybranych przez Zespół wybierze bezwzględną większością głosów zwycięzcę Konkursu.

Nagrodami dla studentów, którzy znajdą się na "shortliście" są płatne trzymiesięczne staże w najlepszych Agencjach zajmujących się Marketingiem Bezpośrednim - członkach Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas