Reklama2015-09-11
5

Borys Szyc pierwszym gościem Doroty Wellman i Karola Okrasy w reklamach Lidla (wideo)

W pierwszej odsłonie kampanii reklamowej dyskontów Lidl w formie kulinarnego talk show prowadzonego przez Dorotę Wellman i Karola Okrasę gościem jest aktor Borys Szyc. Za przygotowanie i realizację akcji, obejmującej głównie telewizję i internet, odpowiadają firmy GPD Agency, MediaCom Warszawa i 24/7 Communication.

Kampania Lidla z udziałem Doroty Wellman i Karola Okrasy ruszyła w drugiej połowie sierpnia od fazy teaserowej. W pierwszych reklamach Wellman bez powodzenia starała się gotować i piec, a Okrasa z równie marnymi efektami próbował pracować jako dziennikarz.

Tydzień temu przestawiono koncepcję właściwej kampanii: Dorota Wellman i Karol Okrasa będą prowadzić mini talk show „Dorota, Karol i Goście”, którego kolejne odcinki będą emitowane w piątki na stronie KuchniaLidla.pl oraz w soboty i niedziele w TVP1. W programie gościć będą zarówno celebryci, jak i nieznane szerzej osoby interesujące się gotowaniem. Ci pierwsi będą też przez tydzień występować w reklamach promujących konkretne produkty z aktualnej oferty promocyjnej Lidla.

Pierwszą znaną osobą goszczącą w „Dorota, Karol i Goście” jest Borys Szyc, który razem z Wellman i Okrasą zaprezentuje przepis na danie z kurczaka. W kolejnych odsłonach kampanii pojawią się m.in. Elisabeth Duda, Anna Mucha, Stefano Terrazzino i Teo Vafidis.

Akcja reklamowa oprócz telewizji i internetu obejmuje prasę, outdoor oraz radio.

Za strategię kampanii oraz kreację i produkcję reklam odpowiada agencja reklamowa GPD Agency, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa, a za działania PR - agencja 24/7 Communication.

 

 

Autor:tw

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas