Reklama2011-02-21
4

BOŚ Bank reklamuje Lokatę na Dzień Dobry (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa Lokaty na Dzień Dobry w Banku Ochrony Środowiska. Akcję przygotował departament marketingu banku wspólnie z firmami Brasil, Equinox i Ena.

Kampania Lokaty na Dzień Dobry w Banku Ochrony Środowiska podkreśla, że w ramach tej oferty odsetki w wysokości 5,8 proc. są wypłacane natychmiast, a nie dopiero na koniec trwania lokaty. Kreacja reklamowa pokazuje pochyły stół, z którego wbrew pozorom udaje się wziąć spory plik banknotów.


Działaniom reklamowym towarzyszy promocja „Samochód na Dzień Dobry”, w którym można wygrać m.in. trzy samochody marki Citroen DS3. Należy otworzyć depozyt w BOŚ Banku oraz w ciekawy, kreatywny sposób dokończyć zdanie „Z lokatą w BOŚ Banku dzień jest dobry, bo…”.


Akcja reklamowa rozpoczęła się już w telewizji (kanały ogólnopolskie, m.in. TVP, TVN, Polsat2, i tematyczne, w tym Discovery) internecie (Onet.pl, o2.pl, WP.pl, NK.pl, Google, wybrane serwisy miejskie) oraz oddziałach BOŚ Banku (akcje mikromarketingowe), a 28 lutego rozpocznie się w radiu.

Kampanię – zaplanowaną do 20 marca – przygotował departament marketingu BOŚ Banku wspólnie z agencją reklamową Brasil. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Equinox, a działania w internecie prowadzi agencja Ena.

Autor:tw

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas