Reklama2010-11-03
0

Bosch SensorSecure: Moc w parze z bezpieczeństwem (wideo)

W telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży rusza kampania reklamowa żelazek Bosch z systemem SensorSecure. Akcję przygotowały firmy Just i Mediacom.

Startująca właśnie kampania reklamowa żelazek Bosch z systemem SensorSecure podkreśla, że są one wyposażone w czujnik dotyku, które grzeje tylko wtedy, gdy użytkownik trzyma urządzenie w ręku. W poszczególnych przekazach wykorzystywanych w akcji tę cechę ilustrują już hasła przewodnie: „Moc w parze z bezpieczeństwem” i „Teraz możesz zapomnieć…”.





Działania reklamowe obejmują telewizję (spoty od 5 listopada m.in. w TVN, TVP1, TVP2, Polsacie i kanałach tematycznych), prasie (m.in. „Wprost”, „Polityka”, „Claudia”, „Olivia”, „Elle”, „InStyle”, „Uroda”, „Dobre Rady”, „Przyjaciółka”, „Party”, „Cztery Kąty”, „M jak mieszkanie”), internet (serwis zelazka-bosch.pl wsparty pozycjonowaniem w wyszukiwarce Google, banerami na wybranych portalach oraz reklamami na Facebooku) oraz punkty sprzedaży (prezentery, nakładki na stopę, owijki).

Adaptacją globalnej kreacji kampanii zajęła się agencja reklamowa Just, a za zakup telewizji odpowiada dom mediowy Mediacom.

Autor:tw

Więcej informacji:Bosch SensorSecure, Bosch

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas