Telewizja2021-11-10
3

Canal+, HBO i Netflix za 50 zł przez 3 miesiące

Platforma cyfrowa Canal+ rozpoczęła świąteczną promocję dla nowych abonentów. Przez 3 miesiące można oglądać stacje Canal+, HBO i korzystać z platformy streamingowej Netflix za 50 zł miesięcznie. Później cena wzrasta do 70 zł.

Promocja obejmuje 82 kanały telewizyjne wchodzące w skład pakietu Entry+, wspomniane wcześniej kanały premium Canal+ i HBO oraz subskrypcję Netflixa. W tej ofercie można zatem oglądać m.in. wszystkie kanały znane z telewizji naziemnej, kanały tematyczne typu Planete+, Ale Kino+, MiniMini+, TeleToon+, Novelas+, Canal+ Domo, Canal+ Kuchnia, Polsat News 2, Kino Polska Muzyka. Za pakiety z TVN24, Polsat News, National Geographic Channel czy Discovery Channel trzeba płacić już drożej.

Korzystający z tej oferty muszą zawrzeć umowę na 24 miesiące. Oferta jest dostępna z dekoderem 4K, a koszt anteny satelitarnej to 89 zł. Oferta obejmuje darmowy dostęp do platformy Canal+ online z treściami obecnymi w wykupionym pakiecie, Canal+ i HBO, a także bibliotekę Movies+ z nieco starszymi filmami, która niedawno zastąpiła Paramount Play.

Zobacz także: Polacy gotowi na 4K, a treści mało. „To będzie standard, ale wolniej niż w przypadku HD”

Do oferty promocyjnej można dobrać opcje dodatkowe. Są to: Polsat Sport Premium (10 zł miesięcznie), Eleven Sports (11,90 zł), Multi Man Pack (20 zł miesięcznie za kanały erotyczne i poświęcone łowiectwu, wędkarstwu, sportowi i podróżom), Fox Play (10 zł miesięcznie za bibliotekę VoD), National Geographic Play (5 zł), History  HD/ History 2 (2,99 zł).

Świąteczny szczyt sprzedaży

Okres przed Bożym Narodzeniem to prawdziwe żniwa dla platform cyfrowych, sieci kablowych, platform streamingowych czy producentów telewizorów. Dni są zimne i krótkie, więcej czasu spędzamy więc przed telewizorami lub komputerami, szukając odpowiedniej oferty. Nic dziwnego, że nie tylko Canal+ zdecydował się na zaprezentowanie teraz specjalnej promocji.
Podobnie uczynił Polsat Box (do niedawna Cyfrowy Polsat). Obejmuje ona dwa nowe pakiety sportowe w telewizji satelitarnej i IPTV, dodatkowy pakiet sportowy w telewizji internetowej oraz opcję korzystania za darmo przez nowych klientów z pełnej oferty telewizyjnej przez trzy miesiące.

Rosną przychody Canal+

Pod koniec I półrocza 2021 roku Canal+ miał 22,1 mln abonentów, w tym 8,9 mln w samej Francji. W analogicznym okresie ub.r. abonentów było 20,4 mln. Przychody z działalności telewizyjnej we Francji wzrosły o 1,7 proc. Z kolei na zagranicznych rynkach, gdzie Canal+ jest dostępny o 4,4 proc. Przyczynił się do tego wzrost liczby abonentów. W ciągu całego roku przybyło ich 1,4 mln. Zyski Canal+ poprawiły się w porównaniu z I półroczem ub.r. EBITDA wzrosła z 300 do 330 mln euro. Ostatnie wyniki dotyczące Canal+ Polska pochodzą sprzed roku. Wówczas operator miał 2,37 mln zł klientów bezpośrednich (0,3 proc. więcej niż rok wcześniej), czyli korzystających z Platformy Canal+, oferty telekomunikacyjnej, serwisów VoD i jej pakietów na platformie Player należącej do TVN Grupy Discovery.

Niedawno informowaliśmy, że Canal+ Polska odkupił od spółki z grupy Real Management biurowiec zlokalizowany przy Alei Generała Władysława Sikorskiego 9 w Warszawie, w którym od maja 2008 roku znajduje się główna siedziba firmy oraz centrum produkcyjno-nadawcze.

Autor:ag

Więcej informacji:Canal+, Boże Narodzenie, promocja, Netflix, HBO

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas