Reklama2005-10-10
1

BPH będzie mocniej wspierał kredyty mieszkaniowe

Bank BPH planuje intensyfikację działań związanych z promocją swojej oferty kredytów mieszkaniowych.

Od poniedziałku (19 września) bank prowadzi kampanię reklamową w prasie, internecie oraz w działaniach BTL pod hasłem "Kuchnia, łazienka i duuuży spokój".

BPH promuje swoje kredyty mieszkaniowe jako ofertę przyjazną kredytobiorcom ze względu na długi okres spłaty (nawet do 32,5 roku) oraz wyjątkowo niskie oprocentowanie - już od 1,49 proc. we frankach szwajcarskich (CHF) - informuje "Media&Marketing Polska".

. - Chcieliśmy, aby atmosfera reklamy podkreślała fakt, że można spłacać kredyt hipoteczny i jednocześnie korzystać z codziennych przyjemności, żyć bezstresowo "na swoim" oraz zachować poczucie stabilności, bezpieczeństwa i spokoju w długim okresie - mówi Barbara Szołomicka, dyrektor departamentu marketingu w Banku BPH.

 Za kreację odpowiada agencja Just, zakupem mediów zajął się MediaCom Warszawa.

Autor:Media&Marketing Polska

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas