Bank powstały w wyniku połączenia BPH i GE Money będzie działał pod nazwą Bank BPH SA. Opracowano już jego identyfikację wizualną.
Bank, który powstanie w czwartym kwartale bieżącego roku w wyniku połączenia Banku BPH i GE Money Banku, przejmie nazwę tego pierwszego i będzie działać pod nazwą Bank BPH SA. Zaprezentowane właśnie logo nowego banku ma podkreślać jego otwartość na potrzeby klientów, dynamizm, kompetencje i partnerstwo. Znak graficzny będzie umieszczany na wszystkich nośnikach i materiałach promocyjnych banku.
Z kolei cała identyfikacja wizualna nowego Banku BPH jest oparta na motywie linii wywodzącej się ze stylistyki polskiej graficzki i ilustratorki Franciszki Themerson. Symbolizuje to ludzkie relacje, elastyczność, inteligencję i płynnego pokonywania przeszkód, wywołując wrażenie nowoczesności i elegancji. W nowym logo linia jest widoczna jako dwie zwrócone do siebie postaci, które mają odzwierciedlać dialog i porozumienie pomiędzy bankiem a jego klientami. Identyfikację dla połączonego banku przygotowała firma Brand Nature Access.
- Proces zmiany wizualizacji rozpoczynamy od wysyłania klientom listów informujących o nowym logo, natomiast modyfikacje wyglądu obecnych placówek Banku BPH zaczną być dostrzegalne na początku października - opisuje David Kay, p.o. prezesa zarządu GE Money Banku. - Jednak większość zmian dotyczących nowej wizualizacji nastąpi dopiero po zarejestrowaniu fuzji prawnej - zaznacza.