Internet2021-04-09
3

Bracia Sekielscy z ofertą reklamową na swojej platformie Sekielscy.pl

fot. Newsweekfot. Newsweek

Tomasz i Marek Sekielscy, którzy uruchomili Sekielski Brothers Studio pod koniec stycznia br., na swojej platformie zaczęli proponować współpracę komercyjną. Za przestrzeń reklamową w promocyjnej cenie można zapłacić 500 zł netto.

Bracia Sekielscy pracę nad swoim studiem rozpoczęli w sierpniu 2020 roku, de facto powstała redakcja składająca się z indywidualnych twórców, którzy tworzą swoje reportaże, wywiady, podcasty i programy publicystyczne. Można je oglądać na ich stronie Sekielscy.pl oraz na ich kanale na YouTube Sekielski Brothers Studio (obecnie ma 13,6 tys. subskrypcji).

Materiały przygotowują: Małgorzata Serafin (materiały wideo „Farbowanie życia”); Sylwia Ciźla („Biosfera”); Justyna Dżbik-Kluge („To zależy”); Media IQ tworzone przez białoruskich dziennikarzy; Eliza Michalik („Blisko siebie”); Artur Nowak („Wysłuchanie”); Aleksandra Chalimoniuk („hOla Zdrowie”), Joanna Warecha („Jestem z PGR”); Anna Korytowska i Julia Niemiec („Polki); Remigiusz Kadelski.

Finansowanie studia z Patronite.pl

Do tej pory bracia Sekielscy stworzyli dwa filmy na temat pedofilii w Kościele: „Tylko nie mów nikomu” oraz „Zabawa w chowanego”, które sfinansowali ze zbiórki na Patronite.pl. Obecnie trwają prace nad filmem o SKOK-ach, zapowiedzieli także trzecią produkcję dotyczącą pedofilii w Kościele katolickim, która ma skupiać się na osobie Jana Pawła II.

Jak przekazywał nam Marek Sekielski, studio wraz ze sprzętem kosztowało ok. 110 tys. zł. Umiejscowiono je na warszawskim Żoliborzu. Powstało w całości ze środków na Patronite.pl.

- Założyliśmy sobie, że przy miesięcznym wsparciu na poziomie 100 tys. zł będziemy mogli twórcom zaproszonym do projektu także płacić za ich materiały. Obecnie wchodzą do studia, nagrywamy i zapewniamy im promocję na naszych kanałach – mówił nam Marek Sekielski.

Start oferty reklamowej

Teraz bracia uruchomili ofertę reklamową na swojej stronie Sekielscy.pl. Górny i dolny baner na stronie zachęca do zakupu oferty reklamowej słowami: „Prawie 2 mln osób miesięcznie może tu zobaczyć Twoją firmę”. Oferta reklamowa w cenie promocyjnej wynosi 500 zł netto za dzień (standardowa cena to 1000 zł netto); przy założeniu, że minimalna długość emisji reklamy to 4 dni. Bracia deklarują także gwarancję wyłączności miejsca wyświetlania baneru w wybranym okresie rozliczeniowym. Zainteresowani mogą zgłaszać się przez formularz na ich stronie internetowej.

Dodatkową usługą ma być reżyseria i produkcja filmowa materiałów reklamowych (tu ma obowiązywać indywidualna wycena); a „w związku z bardzo licznymi zapytaniami o wycenę produkcji filmowej” informują oni, że zainteresowani muszą dysponować budżetem rzędu ponad 100 tys. zł netto.

Obecnie nieco ponad 2 tys. patronów w serwisie Patronite.pl deklaruje wsparcie finansowe inicjatyw Sekielskich na poziomie 52,8 tys. zł. Do tej pory zebrali oni 2,44 mln zł.

Autor:NB

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas