Reklama2012-10-05
0

BrainJuice Group dalej dla marek Johnnie Walker i Bushmills

BrainJuice Group w przyszłym roku nadal będzie obsługiwac marki Johnnie Walker i Bushmills (naleące do koncernu Diageo) w social media. Firma pracuje dla nich od 2009 roku.

BrainJuice Group zajmuje się dla Johnniego Walkera i Bushmillsa redakcję i moderację treści na fanpage’ach oraz realizację akcji konkursowych, aplikacji i kampanii reklamowych na Facebooku. Firma odpowiada także za adaptację globalnych akcji społecznościowych Diageo na polski rynek oraz prowadzi działania web PR, a w przypadku marki Bushmills - odpowiada też za współpracę z liderami opinii i sponsoring eventów

- Zespół BrainJuice Group umiejętnie łączy aktywności na Facebooku z webPR, eventami i współpracą z blogerami - komentuje Maria Roszkowska, relationship marketing & digital manager z Diageo. - To szerokie spojrzenie na social media przekłada się na konkretne, mierzalne efekty. Jako klient doceniamy takie podejście - podkreśla.

Działania z zakresu social media i webPR prowadzi FuturePR, a realizację kampanii reklamowych koordynuje Web Search Factory. Oba zespoły działają w ramach BrainJuice Group.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas