Reklama2008-06-01
0

Brand Support przygotuje promocję lampy Philips

Brand Support rozpoczął współpracę z Philips Lighting Poland.Agencja jest odpowiedzialna za wprowadzenie we wrześniu na polskirynek nowej lampy wyprodukowanej przez koncern.

Projekt promocji lampy LivingColors zakłada działania PR orazBTL skierowane do klientów finalnych, designerów i dekoratorówwnętrz. Jednak główną grupą docelową stanowić będą młode nowoczesnekobiety, dla których ważne jest stworzenie wyjątkowej atmosfery wich mieszkaniach.

Komunikacja odwołująca się do głównej misji marki Philips: poprawyjakości ludzkiego życia dzięki wprowadzaniu w odpowiednim czasieznaczących innowacji technicznych, będzie oparta na cechachproduktu takich jak: design, innowacyjność, możliwość wykorzystaniakolorów w budowaniu nastroju i ich wpływie na samopoczucie.Najważniejszymi kanałami dotarcia będą media ogólnopolskie, prasakobieca i wnętrzarska oraz punkty sprzedaży. Agencja opracowałarównież mechanizm konkursu konsumenckiego oraz materiały POS.

Autor:tw

Więcej informacji:Brand Support, Philips

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas