Reklama 2010-03-04
1

Brasil rozpoczyna obsługę BOŚ Banku

Brasil rozpoczyna obsługę BOŚ Banku w zakresie kreacji reklam ATL i BTL oraz doradztwa marketingowego. Agencja pozyskała to zlecenie w ramach przetargu.

Kreacją kampanii reklamowych ATL i BTL dla Banku Ochrony Środowiska agencja Brasil będzie się zajmować samodzielnie, natomiast doradzać bankowi w konstruowaniu i realizowaniu długofalowej strategii marketingowej będzie wspólnie z należącą do tej samej grupy firmą Agnieszki Garwolińskiej i Ireny Iwasiewicz. – Brasil zaproponowała niesztampowe, a zarazem bardzo spójne rozwiązania kreatywne – uzasadnia Katarzyna Kubicka, dyrektor marketingu BOŚ Banku.

Kreacją ostatnich kampanii banku zajmował się jego departament marketingowy we współpracy z agencją Timecode.

Autor: tw

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas