Reklama2008-06-18
0

Brązowy Lew dla Saatchi & Saatchi

We wtorek na festiwalu reklamy Cannes Lions brązowego Lwa wkategorii Outdoor otrzymał polski oddział Saatchi & Saatchi.Nagrody rozdano też w kategorii Media i Radio.

Nagroda polskiej Saatchi & Saatchi przypadła za szereg prac:Reincarnation Metal, Reincarnation Paper i Reincarnation Plasticdla Greenpeace Polska.

metal

Grand Prix w kategorii Outdoor powędrował do BBDO Nowy Jork za"Voyeur Projection Installation" dla HBO. To już drugie Grand Prixprzyznane tej nagrodzie. Wcześniej jury konkursu doceniło pracę wkategorii Promo. W sumie w tej kategorii przyznano 9 złotych, 22srebrne i 32 brązowe Lwy.

Wczoraj w Cannes przyznano nagrody w kategorii Media i Radio.Media Grand Prix otrzymała praca "MMS" szwedzkiej agencji Forsman& Bodenfors dla AMF Pension. W tej kategorii przyznano 5złotych, 17 srebrnych i 32 brązowe Lwy.

Grand Prix Radio otrzymała agencja Densu z Tokio za kampanięaparatów Canona. W sumie przyznano tu 5 złotych, 15 srebrnych i 27brązowych Lwów.

Wczoraj Young Lions Media (konkurs dla młodych kreatywnych)powędrował do włoskiego teamu, a Media Agency of the Year zostałaagencja Forsman & Bodenfors (Gothenburg).

Autor:łk

Więcej informacji:Cannes Lions, Saatchi & Saatchi

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas