Reklama2015-04-10
0

Brazylijskie fryzury od Leszka Chmielewskiego reklamują piwo Lech (wideo)

Rusza nowa odsłona kampanii reklamowej piwa Lech (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pokazującej, jak Leszek Chmielewski inspiruje ludzi z różnych zakątków świata. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy GPD Agency, MEC, OTO Film, Lubię to, Afekt i Publicon.

Nowy spot piwa Lech jest utrzymany w konwencji reportażu brazylijskiej telewizji. Materiał opowiada o nowej modnej fryzurze młodych ludzi - „na kapsel”, którą zainspirował Leszek Chmielewski.

Jest to kontynuacja formatu reklamowego Lecha z ubiegłorocznego sezonu letniego. Wtedy kolejne reklamy pokazywały, jak za inspiracje Leszkowi Chmielewskiemu dziękowali Eskimos, meksykański wrestler i azjatycki restaurator.

- W tym roku również Leszek będzie inspirować ludzi na świecie. Aktualnie przypominamy w telewizji poprzednie wyprawy Leszka - poinformowała portal Wirtualnemedia.pl Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej.

 

Nowa odsłona kampanii zaczęła się już w internecie (głównie na portalach społecznościowych), a w najbliższych tygodniach obejmie również inne serwisy internetowe, telewizję (kanały ogólnopolskie i wybrane stacje tematyczne) oraz outdoor.

Kreacją reklam ATL-owych zajęła się GPD Agency, spoty wyprodukowało studio OTO Film, a reklamy BTL-owe przygotowała agencja Afekt. Za działania w internecie odpowiada agencja Lubię To - linked by Isobar, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC, natomiast za działania public relations - agencja Publicon.

Autor:tw

Więcej informacji:Lech, piwo Lech, Kompania Piwowarska

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas