Reklama2005-02-17
0

BRE Bank szuka domu mediowego

BRE Bank ogłosił przetarg ograniczony na świadczenie usług z zakresu tworzenia strategii medialnej, doradztwa, zakupu powierzchni/czasu reklamowego

W połowie lutego br. BRE Bank ogłosił przetarg ograniczony na świadczenie usług z zakresu tworzenia strategii medialnej, doradztwa, zakupu powierzchni/czasu reklamowego dla Banku oraz Spółek Grupy BRE Banku.

Celem przetargu jest wyłonienie domu mediowego, który zapewni Bankowi i spółkom Grupy uzyskanie jak największej efektywności działań reklamowych i promocyjnych.

Do przetargu zaproszonych zostało 11 czołowych domów mediowych w Polsce. Planowane rozstrzygniecie przetargu to koniec marca 2005 r.

W 2004 r. BRE Bank współpracował w tym zakresie z domem mediowym Universal McCann, który również został zaproszony do wzięcia udziału w przetargu.

Autor:matteo

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas