Reklama2012-02-21
0

Bridgestone kolejny rok z Sales Link

Bridgestone Sales Polska przedłużyła na następny rok umowę z agencja field marketingową Sales Link należącą do Tequila/Polska. Agencja prowadzi dla marki Bridgestone partnerski program biznesowy.

Sales Link przez najbliższy rok będzie dalej realizować dla Bridgestone partnerski program biznesowy, który obejmuje m.in. obsługę serwisu internetowego dla partnerów firmy, akcje sprzedażowe, szkolenia oraz eventy i wydarzenia specjalne. Agencja zaczęła obsługę marki w tym zakresie na początku 2010 roku.

W ub.r. Sales Link zorganizowała m.in. wyjazd dla partnerów Bridgestone do Finlandii, konwencję dealerów opon ciężarowych i osobowych oraz cykl eventów w sześciu miastach Polski promujących bezpieczeństwo i ekologiczną jazdę. - Agencja nigdy nas nie zawiodła, pracowała z ogromnym zaangażowaniem, a co najważniejsze, rozumiała nasze cele biznesowe - przekonuje Sergejs Pusnakovs, general manager Bridgestona Sales Polska.

Autor:tw

Więcej informacji:Bridgestone, Sales Link

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas