Prasa2021-12-14
2

Ringier Axel Springer Polska udostępnia interaktywne narzędzie do tworzenia briefów

Brief Content Marketing to interaktywne narzędzie, które wspiera proces tworzenia briefów dla działań contentmarketinowych. Dzięki niemu przedstawiciele agencji i domów mediowych, jak również klientów indywidualnych mogą w prostszy sposób współpracować z Biurem Reklamy Ringier Axel Springer Polska w obszarze Content Marketingu, aby otrzymać szytą na miarę ofertę reklamową.

Brief Content Marketing to w pełni digitalowe narzędzie, które składa się z pytań m.in. o grupę docelową i komunikację w mediach społecznościowych, jak również o podejście do tematu inkluzywności w realizowaniu kampanii i o działanie na rzecz zrównoważonego rozwoju.

Wypełnienie formularza trwa jedynie 10 minut. Składa się on z pytań otwartych i zamkniętych, przez które użytkownika przeprowadza system. Dostęp do Brief Content Marketing nie wymaga logowania ani zakładania konta. Eksperci z Biura Reklamy RAS Polska skontaktują się z osobą wypełniającą brief na pozostawione przez nią dane kontaktowe z gotową, szytą na miarę ofertą.

„Celem wprowadzenia narzędzia Brief Content Marketing jest skuteczna współpraca z naszymi partnerami biznesowymi. Stawiamy na proste i w pełni digitalowe rozwiązania, które zaoszczędzą czas naszych Klientów. Szukamy inspiracji, zbieramy sugestie i zadajemy pytania pomocnicze, a wszystko po to, aby jak najlepiej poznać i zrozumieć potrzeby naszych obecnych i potencjalnych partnerów biznesowych” – mówi cytowana w komunikacie Magdalena Milewska, dyrektorka Departamentu Content Marketingu w RAS Polska.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/ringier-axel-springer-polska-praca-zdalna-mark-dekan ##

Brief Content Marketing zostało przygotowane we współpracy z działem UX Ringier Axel Springer Polska, aby korzystanie z narzędzia było proste i intuicyjne. Rozwiązanie jest dostępne dla przedstawicieli agencji i domów mediowych, jak również dla przedstawicieli małych, średnich oraz dużych firm.

W ub.r. przychody sprzedażowe Ringier Axel Springer Polska zmalały o 7,3 proc. do 549,05 mln zł, zysk netto - z 28,4 do 23,03 mln zł, a liczba pracowników etatowych - o 60 do 1 332. Wydawca osiągnął wzrost w pionie internetowym, natomiast zmalały jego przychody z prasy. Swojemu właścicielowi wypłacił 190,07 mln zł dywidendy.

Autor:jsx

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas