Reklama 2008-11-20
0

Brodacze zachęcają do informacji o Funduszach Europejskich (wideo)

Rozpoczęła się kampania zachęcająca do zasięgania rzetelnych informacji o Funduszach Europejskich. Akcja obejmująca telewizję, radio i outdoor pokazuje postawy symbolizujące niewiedzę o tych środkach.

W rozpoczętej właśnie pod hasłem kampanii informacyjno-promocyjnej Ministerstwo Rozwoju Regionalnego zachęca pod hasłem do korzystania z łatwo dostępnych źródeł rzetelnych wiadomości o Funduszach Europejskich. W kreacji spotów i billboardów pojawiają się postacie, m.in. charakterystyczni brodacze, pokazujące stereotypowe opinie o unijnych środkach pomocowych. Kampania "Dobra informacja na dobry początek" zachęca, żeby wiadomości na ten temat zasięgać z uruchomionego właśnie serwisu www.funduszeeuropejskie.gov.pl lub w powstających na terenie całej Polski regionalnych punktach informacyjnych.

Kampania obejmuje telewizję (TVP1 i TVP2, Polsat, TVN, TVN7, TV4, Polsat 2, Discovery, AtMedia, TVN24, TVP Info, Polsat News), radio (głównie RMF oraz ZET, ponadto Agora Sieć, Eska, AdPoint, Sieć Plus, Vox, PR1 i PR3) oraz outdoor (billboardy wielkoformatowe w 51 miastach Polski).

Kreację zaplanowanej na miesiąc akcji przygotowała przez agencję reklamową Opus B.

Autor: tw

Więcej informacji: Fundusze Europejskie, UE, fundusze unijne

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas