Telewizja2016-07-20
38

Bronisław Wildstein ma prowadzić program publicystyczny w TVP1

Publicysta Bronisław Wildstein rozmawia z Telewizją Polską o prowadzeniu autorskiego programu publicystycznego w TVP1 - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Program może trafić do ramówki stacji jesienią br.

Bronisław Wildstein potwierdził w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że prowadzi rozmowy z Telewizją Polską, ale nie jest jeszcze przesądzone, że będzie miał swój program w TVP1. - Być może tak, być może nie. Nic konkretnego jeszcze nie ma - powiedział nam.

Wiosną br. jedynym programem stricte publicystycznym w ramówce TVP1 było prowadzone przez Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać”, które oglądało średnio 693 tys. widzów (według danych Nielsen Audience Measurement).

W ostatnich tygodniach zmienili się dyrektorzy TVP1 i TVP2. Od zeszłego tygodnia szefem Jedynki nie jest już Jan Pawlicki (został pełnomocnikiem zarządu ds. utworzenia Agencji Kreacji Filmów i Seriali), jego obowiązki przejął Krzysztof Karwowski. Natomiast poprzedni dyrektor TVP2 Maciej Chmiel został zastępcą dyrektora biura handlu TVP, a zarządzanie Dwójką przejął Marcin Wolski.

Bronisław Wildstein prowadził już w TVP1 swój program publicystyczny „Bronisław Wildstein przedstawia” od jesieni 2008 do jesieni 2010 roku. Został on zdjęty z ramówki razem z „Misją specjalną”, ówczesne kierownictwo TVP uzasadniło to niską oglądalnością.

Wildstein od maja 2006 roku do lutego 2007 roku był prezesem Telewizji Polskiej, a od początku 2013 do września 2014 roku prezesem i redaktorem naczelnym Telewizji Republika. Od wiosny ub.r. jako publicysta współpracuje z „W Sieci”, przedtem przez kilka lat był związany z „Do Rzeczy”. Wcześniej pracował m.in. w „Rzeczpospolitej”, „Uważam Rze”, „Życiu Warszawy”, „Życiu” i „Wprost”. W maju br. został odznaczony Orderem Orła Białego za zasługi dla Polski i osiągnięcia w działalności publicznej i pracy dziennikarskiej.

Według danych Nielsen Audience Measurement w pierwszej połowie br. średnia oglądalność TVP1 wynosiła 759,7 tys. widzów, a udział stacji w rynku telewizyjnym - 11,61 proc.

Autor:tw

KOMENTARZE(38)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas