Internet2009-06-06
0

Brytyjski rynek reklamy online w górę

W pierwszych czterech miesiącach bieżącego roku aktywność nabrytyjskim rynku internetowej reklamy typu display była o 21procent większa niż w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Z danych firmy badawczej Nielsen Online wynika, że międzystyczniem a kwietniem internetowe kampanie reklamowe prowadziłośrednio 5,9 tysiąca reklamodawców miesięcznie.

Każdego miesiąca średnio prowadzonych było blisko 11 tysięcytakich kampanii, a użyto w nich średnio 32 tysiące różnychreklamowych kreacji.

W porównaniu z analogicznym okresem sprzed trzech lat, liczbareklamodawców zwiększyła się o 43 procent, liczba kampanii o 49procent, a liczba reklamowych kreacji o 48 procent.

Z danych Nielsen Online wynika również, że w analizowanymokresie największą część internetowych reklamodawców (24 procent)stanowiły firmy z sektora handlowego i finansowego (m.in. Marks& Spencer, Tesco, HSBC i Barclays).

źródło: UTalkMarketing

Autor:km

Więcej informacji:Wielka Brytania

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas