Reklama2013-12-20
0

BSA i SAR będą promować legalne oprogramowanie w branży reklamowej

BSA The Software Alliance i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR porozumiały się w sprawie wspólnych działań promujących korzystanie z legalnego oprogramowania w branży reklamowej oraz uczciwą konkurencję w działalności gospodarczej.

Swoje porozumienie BSA The Software Alliance i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiły we wtorek podczas debaty na temat uczciwej konkurencji z punktu widzenia agencji reklamowych i producentów oprogramowania. BSA zobowiązało się przestrzegać we wszystkich swoich kampaniach informacyjnych i edukacyjnych globalnych zasad komunikacji marketingowej oraz rekomendować je swoim członkom. Natomiast SAR będzie lobbować na rzecz wprowadzenia do kodeksu dobrych praktyk obowiązującego w branży marketingowej zasady korzystania wyłącznie z legalnego oprogramowania oraz stosowania metod zarządzania oprogramowaniem.

- Wierzę, że deklaracja SAR to znakomity przykład liderów dla mniejszych firm działających na rynku reklamowym i medialnym - stwierdził Bartłomiej Witucki, koordynator BSA w Polsce. - Widzimy potrzebę współdziałania organizacji branżowych w zakresie standardów w relacjach biznesowych - dodał Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu SAR.

Jednocześnie przedstawiciele BSA zaprezentowali nowy przewodnik dla przedsiębiorców opisujący czynniki ryzyka związanego z korzystaniem w firmie z nielegalnego oprogramowania.

 

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas