Reklama2005-03-08
0

BTL Point Group dla marki Camel

Agencja marketing services BTL Point Group przygotowała akcję promocyjną dla Sarantis Polska – tym razem dla marki kosmetyków do obuwia Camel

Akcja rozpoczęła się 5 marca b.r. i trwać będzie dwa weekendy promocyjne.

Nietuzinkowy mechanizm akcji zakłada pojawienie się pucybutów w wybranych sklepach sieci Carrefour Pucybuci w specjalnych stoiskach promocyjnych rozlokowanych w pobliżu półek z produktami Camel będą czyścić obuwie klientów, prezentując jednocześnie kosmetyki do obuwia marki Camel.

Na potrzeby akcji wyprodukowano specjalne komplety mebli drewnianych, składające się z krzesła                   i podnóżka oraz eleganckie, tradycyjne stroje dla pucybutów.

Camel to marka wysokiej jakości produktów do pielęgnacji obuwia. W swoim asortymencie posiada pasty, kremy nabłyszczające, środki w sprayu oraz akcesoria do przechowywania i konserwacji obuwia.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas