Reklama2012-08-14
12

Buddha Drink - pierwszy napój alkoholowy od FoodCare’u

FoodCare wprowadza do sprzedaży Buddha Drink, pierwszy napój alkoholowy w swojej ofercie. Jest on dostępny w szklanej butelce o pojemności 200 ml.

Buddha Drink to napój alkoholowy z segmentu tzw. gotowych drinków (Ready to Drink). Zawiera 7 proc. alkoholu i ma smak egzotycznych owoców pitahaya, taki sam jak czarne Frugo. Zresztą to sukces czarnego Frugo, najpopularniejszej wersji smakowej tego napoju, nakłonił FoodCare do wprowadzenia na rynek Buddha Drinku.

- Wydatki na drinki z segmentu Ready to Drink rosną w Polsce szybciej niż na jakiekolwiek inne alkohole. Trend ten będzie się utrzymywał dzięki coraz liczniejszym i popularniejszym klubom, w których młodzi ludzie spędzają wolny czas - przekonuje Wiesław Włodarski, prezes FoodCare’u. - Liczę, że do końca br. sprzedamy 10 mln butelek Buddha Drinka, zaś w perspektywie trzech lat rozbudowując portfolio będziemy liderem tej kategorii - deklaruje.

Buddha Drink jest dostępny w szklanej butelce o pojemności 200 ml w rekomendowanej cenie detalicznej 5,99 zł.

Autor:tw

KOMENTARZE(12)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas