Reklama2010-04-20
0

Budimex Nieruchomości z nowym wizerunkiem

Budimex Nieruchomości wprowadza nowy wizerunek oparty na claimie „Dotrzymane obietnice”. Rebranding spółki przygotowała agencja San Markos.

Nowy wizerunek Budimeksu Nieruchomości opiera się na zaufaniu i bezpieczeństwie. Identyfikację spółki wyznacza claim „Dotrzymane obietnice”, który podkreśla te wartości i ma pozytywnie wyróżniać firmę na polskim rynku deweloperskim.

Rebranding Budimeksu Nieruchomości realizuje agencja reklamowa San Markos, która zajęła się dla spółki adaptacją corporate identity i architektury brandu, stworzyła podręcznik marketingowy oraz przygotowała materiały do komunikacji tej zmiany. Agencja zdobyła to zlecenie w ramach kontynuacji wcześniejszej współpracy z Budimeksen Nieruchomości.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas