Reklama2009-12-17
0

Budżet kreatywny Pirelli dla Y&R

Agencja Young & Rubicam po dziesięciu latach odzyskała globalny budżet kreatywny firmy Pirelli.

Włoski producent opon zdecydował się ponownie zatrudnić Y&R do obsługi wartego około 35 milionów dolarów budżetu po przetargu, w którym według źródeł udział brało w sumie pięć agencji.

Obowiązki w ramach budżetu będą prowadzone z biura Y&R w Mediolanie. Agencja obsługiwała Pirelli w latach 1992 - 1999, a do jednej ze słynnych kampanii zaangażowała sprintera Carla Lewisa.

Później firma oponiarska zdecydowała się na przekazanie swojego budżetu agencji Armando Testa, a w zeszłym roku oddała go w ręce Wieden & Kennedy Amsterdam.

Autor:km - źródło: Adweek

Więcej informacji:Young & Rubicam, Pirelli

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas