Reklama2009-04-21
0

Budżet medialny Lions Gate dla Mediaedge:cia

Mediaedge:cia zachował brytyjski budżet medialny dystrybutorafilmowego Lions Gate.

W finałowej rozgrywce o warty 12 milionów funtów budżet,należący do holdingu reklamowego WPP Group dom mediowy pokonałInitiative. Na wcześniejszym etapie wyeliminowane zostały z koleiAegis Media UK, MediaVest i ZenithOptimedia.

Amerykańska wytwórnia, znana z produkcji i dystrybucjikontrowersyjnych tytułów takich jak 'American Psycho', 'Fahrenheit9/11' czy 'W.', ogłosiła przetarg na planowanie i zakup mediów narynku brytyjskim w styczniu tego roku.

Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że w ubiegłym rokuLions Gate wydał na promocję w mediach około 10 milionów funtóworaz dodatkowe 2 miliony funtów na internet.

źródło: Brand Republic

Autor:km

Więcej informacji:Lions Gate, Mediaedge:cia

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas