Reklama 2009-05-01
0

Budżet reklamowy Delta Air Lines dla W&K

Agencja reklamowa Wieden & Kennedy wygrała przetarg na amerykański budżet reklamowy linii lotniczych Delta Air Lines.

W finałowej fazie przetargu nowojorskie biuro W&K pokonało należącą do holdingu reklamowego Omnicom Group agencję BBDO Worldwide. Wcześniej wyeliminowane zostały agencje Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe), Ogilvy & Mather (WPP Group) oraz Deutsch (Interpublic Group).

Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że w ubiegłym roku przewoźnik wydał za oceanem na reklamę w najważniejszych mediach 20 milionów dolarów - o 44 procent mniej w porównaniu z rokiem 2007 (36 mln USD).

Reklamowym budżetem Delta Air Lines będzie zarządzać W&K w Nowym Jorku przy regionalnym wsparciu biur agencji w Portland, Amsterdamie i Tokio.

źródło: Adweek

Autor: km

Więcej informacji: Delta Air Lines, W&K

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas