Reklama2009-05-08
0

Budżet reklamowy firmy Ericsson dla Lowe

Agencja reklamowa Lowe Worldwide wygrała przetarg na obsługęglobalnego budżetu reklamowego firmy Ericsson.

Do tej pory szwedzką firmę telekomunikacyjną obsługiwała w tymzakresie agencja Ogilvy Worldwide, która została wyeliminowana wfinałowej fazie przetargu. Na wcześniejszym etapie odpadły równieżPublicis i McCann Erickson.

Lowe będzie miała za zadanie skupić się przede wszystkim narynkach wzrostu Ericssona - Chinach, Brazylii oraz Indiach. Jednakpieczę nad budżetem firmy będzie sprawować szwedzka agencjanależąca do Lowe - Lowe Brindfors.

Opróćz mediów tradycyjnych, budżet reklamowy firmy Ericssonobejmuje również przestrzeń cyfrową, media społeczne oraz tzw.marketing doznań (experiential marketing).

źródło: Brand Republic

Autor:km

Więcej informacji:Ericsson, Lowe

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas