Reklama2007-03-20
0

'Budzimy miasto'

Nowa kampania reklamowa bezpłatnej gazety Metro pod hasłem 'Budzimy miasto' ruszyła 16 marca. Będzie trwała do końca kwietnia i obejmie outdoor, telewizję, radio i kino.

Celem kampanii jest umocnienie pozycji „Metra” jako jedynej powszechnie dostępnej, ogólnopolskiej, codziennej gazety bezpłatnej.

Kampania ruszyła 16 marca w największych miastach Polski na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS: billboardach, citylightach oraz nośnikach ekskluzywnych typu cityscroll, backlight i frontlight.

   

Od początku kwietnia kampania zostanie rozszerzona o telewizję (TVN7, TVN24, TVN Style, TVN Turbo, MTV, VIVA, VH1, Discovery i Animal Planet), sieć kin (Multikino) oraz stacje radiowe: RMF FM, TOK FM oraz Złote Przeboje.

Spoty telewizyjne i kinowe zrealizowała firma Alanis Studio. Planowaniem i zakupem telewizji zajął się dom mediowy Starlink. Zakup pozostałych mediów oraz kreację kampanii przygotował dział promocji „Metra”.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas