Prasa2016-09-05
0

Burda International wprowadza nowe tytuły custom publishing

Burda poszerza portfolio tytułów custom publishing o magazyn „By me by Porta” i „Przewodnik turystyczny po Polsce”.

Magazyn „By me by Porta” jest przygotowywany dla spółki Porta KMI Poland. Pismo ma charakter poradnikowo-lifestylowy, znajdą się w nim porady i inspiracje dotyczące remontów i urządzania wnętrz.

Z kolei „Przewodnik turystyczny po Polsce” opisuje projekty realizowane z Funduszy Norweskich i EOG. Magazyn przygotowany jest na zlecenie Ministerstwa Rozwoju. Przewodnik będzie przedstawiał polskie regiony historyczno-geograficzne wraz z ich największymi walorami przyrodniczymi, kulturowymi i historycznymi.

Burda International wydaje magazyny custom publishing od 2010 roku. W portfolio wydawnictwa znajdują się tytuły takie jak: „Kaleidoscope i Duty Free”, „Magazyn Mercedes-Benz”, „Orange  e-wydanie”, „Multikino & Gala” oraz „Itaka & Gala”.

Autor:lb

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas