Prasa2010-02-19
5

Burda Media Polska: Christian Fiedler odchodzi, Justyna Namięta nowym szefem

Od marca nastąpią duże zmiany na stanowiskach kierowniczych w wydawnictwie Burda w Polsce.
 

Christian Fiedler od 2006 roku dyrektor generalny Burda Media Polska wraca do Niemiec, do firmy matki Burda Eastern Europe  i stamtąd będzie kierował strategiczną działalnością Burdy w Polsce. Dodatkowo obejmuje również nowoutworzone stanowisko Digital Media Eastern Europe, w ramach którego będzie łączył wszystkie działania internetowe Burdy w Europie Wschodniej.

Jego następcą i dyrektorem generalnym Burdy w Polsce zostaje Justyna Namięta, od wielu lat związana z firmą. Namięta ostatnio - wspólnie z Fiedlerem - zarządzała spółkami Burdy w Polsce.

Małgorzata Węgierek – przez ostatni rok dyrektor zarządzający Burda Media Polska rozstaje się z firmą i nie ujawnia swoich dalszych planów zawodowych. Jej stanowisko nie będzie obsadzone.

Kierowanie całym działem reklamy wszystkich tytułów Burdy w Polsce przejmuje Beata Madeja, która obejmuje stanowisko dyrektora reklamy.  Madeja pracuje dla Burdy od listopada 2009 roku i do tej pory pełniła funkcję zastępcy dyrektora reklamy. Od 1992 roku związana była z tytułem Twój Styl i przez ostatnich 7 lat z wydawnictwem Bauer. Zastępcą dyrektora reklamy została Anna Zabłocka – związana z firmą od 10  lat i pełniąca dotychczas funkcję advertising sales manager tytułów living & garden.

Dyrektorem marketingu została Wisława Zdobylak. Będzie odpowiedzialna za działania marketingowe wszystkich tytułów Burdy w Polsce. Zdobylak związana jest z firmą Burda od 2007 roku i ostatnio pracowała dla tytułu InStyle.
 

Autor:masz

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas