Prasa2019-05-09
4

Burda Media Polska odświeża serwis Kobieta.pl

Wydawnictwo Burda Media Polska odświeżyło serwis kobieta.pl. W nowej odsłonie postawiono na minimalizm.

Redaktor prowadząca i product owner serwisu Weronika Płocha tłumaczy, że w nowej odsłonie portalu odświeżono wygląd serwisu, stawiając na minimalizm.

- Zmienia się świat wokół nas a my reagujemy na te zmiany. Chcieliśmy nadać serwisowi kobieta.pl nowy, odświeżony wygląd. Postawiliśmy na lekki i minimalistyczny styl – dodaje.

Portal skupia się na tematach urody, mody, zdrowia i psychologii, stawia na tematy społeczne (prawa kobiet, role społeczne, macierzyństwo). Duży nacisk kładzie na treści exclusive, felietony i wywiady z kobietami.

Serwis kobieta.pl obecnie notuje około 4,79 mln odsłon miesięcznie.

Autor:NB

Więcej informacji:Burda Media, Kobieta.pl, nowy layout, Polki.pl,

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas