Prasa2017-07-05
3

Burda z nowym miesięcznikiem „Sezon w ogrodzie”. 75 zł za tekst, 300 zł za okładkę

W środę, 5 lipca, ukaże się nowy miesięcznik - „Sezon w Ogrodzie”, wydawany przez Grupę Burda. Skierowany jest do pasjonatów ogrodnictwa.

Miesięcznik ma trafiać do czytelników, którzy szukają prostych, krótkich i sprawdzonych porad dotyczących uprawy roślin oraz aranżacji ogrodów. Autorzy postawią na sezonowość - każdy numer przyniesie wiadomości i porady na temat prac ogrodniczych właściwych dla danej pory roku. Podane mają być w krótkiej formie i bogato ilustrowane.

Magazyn ma też stanowić platformę, służącą do wymiany ogrodniczych doświadczeń czytelników. Będzie publikował testy i zdjęcia nadsyłane przez czytelników: za każdą opublikowaną na łamach poradę autorzy otrzymują 75 zł, a właściciele ogrodów z okładki - 300 zł.

Redaktor naczelną pisma została Marta Suta - będąca jednocześnie szefową innych miesięczników Burdy o tej tematyce („Kocham Ogród” i „Przepis na Ogród”).

Pierwsze wydanie magazynu liczy 64 strony i ukaże się w nakładzie 120 tys. egzemplarzy, w cenie 1,68 zł.

Sprzedaż magazynu wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca prasę (tytuły własne Burdy) oraz strony internetowe i social media wydawnictwa. Działania promocyjne zaplanował dział marketingu Burdy.

 

Autor:jk

Więcej informacji:Burda, Sezon w ogrodzie, Marta Suta

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas