Reklama2012-02-08
0

Burger King reklamuje zestawy za 10 zł (wideo)

W nowej kampanii sieci Burger King (Amrest) reklamowane są zestawy za 10 zł. Akcję przygotowały firmy FireFly Creation i OMD Media Direction.

Ruszająca właśnie kampania sieci Burger King informuje, że zestawy Whooper Junior i Crispy Chicken są w niej dostępne za 10 zł. Reklamy pod hasłem „Najlepszy, bo grillowany na ogniu” podkreślają też walory smakowe burgera.


Akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję (TVN, Polsat, TV4, TVN Turbo, Discovery, Canal+, Ale Kino, Filmbox, Movies24, Zone Europa, Universal, AXN, 13th Street, Kino Polska, Vh1, Viva, MTV, Eska TV, Canal+ Sport, Extreme Sports, Orange Sport Info, Sportklub, National Geografic, Planete, Travel Channel i inne kanały z oferty Atmediów), a także same restauracje Burger King oraz ich fanpage na Facebooku. Kreację kampanii przygotowała agencja FireFly Creation, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Direction.

Autor:tw

Więcej informacji:Burger King

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas