Reklama2011-03-21
0

Burger King rozstaje się z Crispin Porter + Bogusky

Burger King szuka nowej agencji do obsługi swojego globalnego budżetu reklamowego. Po ponad siedmiu latach współpracy sieć restauracji rozstała się z agencją Crispin Porter + Bogusky.

Decyzja o rezygnacji z usług Crispin Porter + Bogusky jest następstwem zmian na globalną skalę w dziale marketingu Burger King, po tym jak sieć została we wrześniu ubiegłego roku za 3,26 miliarda dolarów przejęta przez fundusz 3G Capital.

W marcu, po dziewięciu miesiącach pracy, z Burger Kinga odeszła Natalia Franco, globalna szef marketingu. Z kolei po czterech latach zrezygnowała Sarah Power, dyrektor marketingu sieci na Wielką Brytanię i Irlandię, a w efekcie zarządzonej przez nowych właścicieli redukcji zatrudnienia, z zespołu odpowiedzialnego za marketing na Wyspach zwolniono ponad połowę załogi.

Burger King we własnym zakresie, nie korzystając z usług żadnej firmy konsultingowej, rozpoczął już poszukiwania nowej agencji reklamowej. Wybór ma nastąpić do czerwca.

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas