Internet2010-05-17
0

Burn wspiera młode talenty w „Burn’in Heads”

Rusza niestandardowa akcja marki Burn oparta na wspieraniu młodych sportowców i muzyków klubowych. Projekt o nazwie „Burn’in Heads” przygotowała i realizuje agencja FireFly Creation.

W ramach akcji „Burn’in Heads” ambasadorami marki Burn zostali m.in. mistrz w jeździe na deskorolce Tadeusz Szymański, kolektyw dzidżejski Ed Bangers, mistrz polski w kitesurfingu Viktor Borsuk oraz DJ i producent muzyczny David Guetta. Brand będzie wspierać te osoby w tworzeniu i realizacji ich niestandardowych pomysłów, a materiały z tych działań będą umieszczane w serwisach społecznościowych. Ponadto marka będzie obecna podczas niektórych letnich imprez muzycznych i sportowych. Zostanie również uruchomiona platforma internetowa Burn Music Studio, na której młodzi twórcy będą mogli brać udział w warsztatach z udziałem profesjonalnych i uznanych muzyków.

Koncepcję wszystkich działań przygotowała agencja FireFly Creation, która również zajmuje się ich realizacją i koordynacją. Projektowi będzie towarzyszyć kampania reklamowa w mediach.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas