Reklama2013-07-04
0

Butelkowa pszenica reklamuje piwo Paulaner (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa piwa pszenicznego Paulaner (Grupa Żywiec). Za przygotowanie i realizację akcji - obejmującej telewizję i internet - odpowiadają firmy Just, MediaVest i Roots PR.

Nowa reklama piwa Paulaner informuje, że jest ono od setek lat warzone w tym samym monachijskim browarze w oparciu o proces górnej fermentacji. Przekaz podkreśla największe zalety produktu: pszeniczność, naturalność i oryginalność. W spocie symbolizuje to pole pszenicy złożonej z butelek Paulanera.

To druga telewizyjna reklama Paulanera, poprzednia była emitowana jesienią ub.r. (obejrzyj ją).

Obecna kampania oprócz największych stacji telewizyjnych obejmuje internet i działania PR. Reklamy przygotowała agencja Just, zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaVest, a aktywności PR realizuje agencja Roots PR.

Autor:tw

Więcej informacji:Paulaner, piwo, Grupa Żywiec

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas