Reklama2011-11-21
0

Bye Cellulite i Active Shapewear w kampanii Gatty (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca dwa nowe produkty Gatty: rajstopy Bye Cellulite i bieliznę modelującą Gatta Active Shapewear. Akcję kontrolująca tę markę firma Ferax przygotowała wspólnie z Wojciechem Wojtczkiem i Starcomem.

Kampania antycellulitowych rajstop Bye Cellulite i modelującej bielizny Gatta Active Shapewear podkreśla, że produkty te oferuje kobietom najłatwiejsze i najszybsze rozwiązania, by osiągnąć wymarzoną sylwetkę. Hasło główne akcji brzmi: „bye… cellulite - jesteś idealna”.


Kampania - rozpoczęta 18 listopada, a zaplanowana do 18 grudnia - obejmuje telewizję (TVN Style, Polsat Cafe i kanały tematyczne z oferty Atmediów), internet (ipla) oraz kina z sieci Multikino. Spot na potrzeby akcji nakręcił fotograf mody Wojciech Wojtczak, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Autor:tw

Więcej informacji:Gatty, Gatta Active Shapewear

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas