Reklama2014-03-11
4

Byli pracownicy Atmediów w dziale telewizyjnym IDMnetu. Na czele Muszyńska i Tuśnio

Od początku br. do działu telewizyjnego biura reklamy IDMnet dołączyło kilkanaście osób, z których część pracowała poprzednio w Atmediach. Szefową sprzedaży agencyjnej została Agnieszka Tuśnio, a na czele działu klienckiego stanęła Agnieszka Muszyńska.

Agnieszka Tuśnio kieruje w dziale telewizyjnym IDMnetu sprzedażą agencyjną i kontaktami z domami mediowymi. Poprzednio pracowała jako sales manager w Atmediach.

Kontaktami z domami mediowymi zajmują się też pełniący funkcję key account executive Małgorzata Pawłowska i Marek Bałabuch. Pawłowska poprzednio przez kilka lat była związana z Atmediami, a Bałabuch ostatnio pracował w Replise Poland, a wcześniej m.in. w ITI, Eurozecie i Agorze.

Zespół plannerski utworzyli Iwona Pawluczuk (ostatnio pracująca w TVN Media, a wcześniej m.in. w Atmediach), Monika Szustkiewicz, Anna Józefowicz (obie poprzednio w Atmediach), Piotr Leśniak (poprzednio w Universal McCann) i Piotr Sowiński (ostatnio w Data Contact).

Z kolei szefową działu klienckiego, odpowiadającą za kontakt z reklamodawcami, została Agnieszka Muszyńska, która jednocześnie będzie dalej zarządzać działem klienckim w Grupie Radiowej Time (zajmuje się tym od połowy 2012 roku). W nowym dziale podlegać jej będą pełniące funkcje key account executive Inga Makowska (poprzednio pracująca w Lamode.info) i Ewa Tenczyńska (poprzednio w Atmedia).

Dział telewizyjny IDMnetu funkcjonuje od początku br., kiedy właściciel biura, Grupa ZPR, przeniosła do niego z Atmediów obsługę sprzedażową swoich kanałów Polo TV i Eska TV (więcej na ten temat). Jednocześnie z Atmediów do IDMnetu przeszła stacja Tele 5 (więcej o tym). Dział będzie też sprzedawał czas reklamowy w trzecim kanale Grupy ZPR - edukacyjnym Fokus TV, który zacznie nadawać 28 kwietnia br. (zobacz szczegóły).

Atmedia z końcem ub.r. straciły też obsługę kanałów FOX International Channels Poland, Sony Pictures Television (na rzecz TVN Media), Kino Polska TV i Universal Networks International (na rzecz Polsat Media), wskutek czego z firmy zwolniono prawie połowę pracowników (więcej na ten temat).

Autor:tw

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas