Reklama2007-01-17
0

Były mąż Britney Spears w reklamie Nationwide

Kevin Federline będzie gwiazdą spotów reklamowych Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych Nationwide w Stanach Zjednoczonych podczas finałów Super Bowl.

Po ubiegłorocznym sukcesie spotów reklamowych z Fabio, Federline ma przed sobą niełatwe zadanie. Reklamodawca oczekuje bowiem, że powtórzy wynik sprzed roku - co najmniej 45 milionów gospodarstw domowych nastawi odbiorniki telewizyjne na Super Bowl i obejrzy reklamę z byłym „panem Spears”.

Tematem reklamy będzie rozwód z Britney i walka o dwoje dzieci. Nationwide chce bowiem pokazać, że takie sytuacje mogą się przytrafić każdemu. Ubrany w strój sprzedawcy  w fast foodzie, w czerwonej czapce i z nazwiskiem na piersi Kevin chce udowodnić, że nie traktuje siebie zbyt serio.

Podobnie zachowuje się Nationwide, które przed reklamą z Fabio w zeszłym roku, dwa lata temu zrealizowało spot z bankrutującym MC Hammerem.

Autor:adage - ap

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas