Internet2011-04-11
0

Byss.pl dla Original Source

Agencja interaktywna byss.pl wygrała zorganizowany przez PZ Cussons przetarg na opracowanie strategii oraz obsługę marketingową produktów Original Source w internecie.

W ramach zawartej umowy stworzona została koncepcja kreatywną kampanii wspierającej wprowadzenie nowych kosmetyków na rynek. Wykonany został serwis www.originalsource.pl, a także opracowany selling-line marki - "Nie Zawiera Rutyny".

Na bramce serwisu produktowego dedykowanego marce Original Source został zamieszczony specjalny test, który weryfikuje poziom rutyny użytkownika – jeśli jest on zbyt wysoki, użytkownik nie zostanie wpuszczony na stronę.

Z poziomu strony głównej można zapoznać się z wybranymi produktami Original Source, które zaprezentowane zostały na kolażach przedstawiających na pierwszym planie aktywnych ludzi oddających się swym nierutynowym pasjom.

W ramach poszczególnych sekcji serwisu można m.in. wskazać swój ulubiony produkt poprzez głosowanie w zabawie "Hate or love" oraz spróbować swoich sił w grze nawiązującej do miejskich zawodów rowerowych "Alley cat".

Strategia obecności marki online zakłada również wykorzystanie kanału social media – przygotowany został fanpage na portalu Facebook.

Kosmetyki Original Source są dostępne od 1 kwietnia w drogeriach Rossmann. Kampania reklamowa wprowadzająca markę na rynek trwa obecnie w internecie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy zeddigital.pl.

Autor:km

Więcej informacji:Byss.pl, Original Source, PZ Cussons

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas