Bank Zachodni WBK, sponsor piłkarskiej reprezentacji Polski, oddajeswój czas reklamowy podczas listopadowych meczów kadry organizacjomcharytatywnym zajmującym się osobami niepełnosprawnymi. Oba mecze,które zostaną rozegrane 14. i 18. listopada 2009 roku, będątransmitowane w Telewizji Polskiej.
Przed meczem Polska - Słowacja w Chorzowie Bank Zachodni WBKwycofał swoje reklamy ze stadionowych banerów.
- Był to wyraz naszej dezaprobaty dla konfliktu między PolskimZwiązkiem Piłki Nożnej a kibicami tego sportu. Teraz postanowiliśmyprzekazać nasz czas reklamowy - wart kilkaset tysięcy złotych -organizacjom charytatywnym działającym na rzecz osóbniepełnosprawnych - informuje Piotr Gajdziński, rzecznikprasowy BZ WBK.
Umowa przewiduje, że podczas każdego meczu banery sponsora sąwyświetlane łącznie przez 7,5 minuty, w blokach po 30 sekund.Banery będą wyświetlane na stadionie (mecze odbędą się w Warszawiei Bydgoszczy) oraz widoczne podczas transmisji telewizyjnych.
- Bank Zachodni WBK zaprasza do współpracy działające w Polsceorganizacje, stowarzyszenia i fundacje, które pracują na rzecz osóbniepełnosprawnych. Bank pokryje wszystkie koszty wyprodukowaniabaneru, który posłuży promocji programów i działań na rzeczniepełnosprawnych realizowanych przez organizację wybraną przezbank. Sądzimy, że taka forma komunikacji będzie miała bardzoistotny wpływ na rozwiązanie wielu, często palących, problemówludzi pokrzywdzonych przez los - dodaje Gajdziński.
Organizacje działające na rzecz osób niepełnosprawnych powinnyprzysłać swoje propozycje na adres fundacja@bzwbk.pl do dnia 4.listopada 2009 roku. Spośród nadesłanych propozycji, ZarządFundacji Banku Zachodniego WBK wybierze najlepszą i przekaże jejtwórcom czas reklamowy. Możliwe także, że wybrane zostaną dwiepropozycje, po jednej na każdy z dwóch rozgrywanych w listopadziemeczów.
- Czekamy na interesujące, przepojone troską o ludziniepełnosprawnych, dobrze opisane i umotywowane projekty, o którychwsparcie będzie można zabiegać podczas meczów kadry narodowej.Prosimy także, aby ich twórcy wzięli pod uwagę specyfikę nośnikareklamowego, jakim jest elektroniczny baner - podsumowujeGajdziński.