Bank Zachodni WBK SA rozpoczął sześciotygodniową kampanię reklamującą promocyjną ofertę leasingu samochodowego dla przedsiębiorców
Promocja zaplanowana do połowy kwietnia polega na tym, że od pierwszej raty lesingowej w zależności od wartości samochodu bank odejmuje do 5 tys. zł brutto.
Reklamuje to kampania pod hasłem "Leasing tańszy od innych", która ma miejsce na nośnikach reklamy zewnętrznej (289 billboardów w kilkunastu największych miastach kraju) i w prasie (reklamy w "Gazecie Wyborczej", "Rzeczpospolitej", "Newsweeku", we "Wprost" i w "Auto Moto i Sport" - dodatkowo dla 500 pierwszych klientów, którzy skorzystają z promocji leasingu, przewidziano bezpłatną półroczną prenumeratę tego magazynu) oraz w internecie (w portalach: Gazeta.pl, Wp.pl - Motoryzacja, Giełda samochodowa, Expander, Onet.pl - Biznes Linia, Pakiet - Top MSP, WP-Linia Biznes oraz mailing w 02).
Kreację kampanii przygotowała poznańska agencja GPD, która pracuje dla BZ WBK od kwietnia ub.r. (umowę przedłużono na ten rok), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska (z nim również umowa została przedłużona na ten rok).
BZ WBK w ramach programu o nazwie "Autostrada" oferuje przedsiębiorcom ofertę leasingu nowych samochodów osobowych i ciężarowych wszystkich marek o wartości od 20 do 185 tys. zł brutto (umowy leasingowe w złotówkach i euro zawierane są na 2-4 lata).