Reklama2021-08-11
0

Psie rozmowy reklamują Canal+ online z Netflixem (wideo)

Canal+ Polska rozpoczął kampanię reklamującą wspólny pakiet z Canal+ online i Netflixem. Bohaterami spotów jest dwójka psów.

W reklamach psy prowadzą zabawne rozmowy opisujące, jak ich życie zmieniło się przez to, że ich właścicielka kupiła wspólny pakiet obejmujący Canal+online i Netflixa. Z jednej strony ma więcej pieniędzy na karmę dla pupilów, a z drugiej strony mniej czasu na spacery z nimi.

Usługa wprowadzona w zeszłym tygodniu obejmuje pełny dostęp do Netflixa i oraz pakiet Canal+ z platformy Canal+ online. Cena wynosi 65 zł miesięcznie, przy czym przez pierwszy miesiąc jest promocyjnie obniżona o 25 zł (z uwzględnieniem 5 zł rabatu za zgody marketingowe). Z usługi można zrezygnować w dowolnym momencie, także w trakcie pierwszego miesiąca korzystania.

 

Działania reklamowe Canal+ obejmują m.in. telewizję oraz internet.

Za kreację kampanii firmy odpowiada agencja Havas Warsaw.

 

W ub.r. przychody sprzedażowe grupy kapitałowej Canal+ Polska zwiększyły się o 5,2 proc. do 2,41 mld zł, a przy wzroście kosztów o 3,4 proc. do 2,16 mld zł zysk netto poszedł w górę z 88,12 do 178,25 mln zł. Swoim akcjonariuszom wypłaci 133,68 mln zł dywidendy.

Przychody grupy Canal+ Polska ze sprzedaży usług klientom wyniosły w ub.r. 1,84 mld zł, wobec 1,8 mld zł rok wcześniej. Natomiast wpływy ze sprzedaży licencji do treści i dystrybucji filmów poszły w górę rok do roku z 344,62 do 423,26 mln zł.

Autor:tw

Więcej informacji:Canal+ online, Canal+, Netflix

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas