Telewizja2019-04-19
3

Canal+ z niższymi przychodami i większą liczbą subskrybentów. Platforma nc+ pominięta w raporcie

W I kwartale 2019 roku należąca do koncernu Vivendi grupa Canal+ zanotowała spadek przychodów o 3,6 proc. Nadawca zwiększył liczbę użytkowników o 419 tys. W raporcie nie podano wyników działającej w ramach Canal+ platformy nc+.

W I kwartale 2019 r. francuski koncern Vivendi osiągnął przychody w wysokości 3,459 mld euro, co oznacza wzrost rok do roku o 10,7 proc.

Należąca do Vivendi grupa Canal+ w raportowanym okresie okazała się najsłabszym elementem holdingu. Jej przychody w ciągu 3 miesięcy osiągnęły poziom 1,252 mld euro – o 3,6 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Co prawda w I kwartale Canal+ zwiększył przychody na rynkach międzynarodowych o 3,9 proc. do kwoty 401 mln euro, jednak we Francji osiągnął wynik 761 mln euro, co oznacza spadek rok do roku o 5 proc.

Na koniec marca br. globalna liczba abonentów Canal+ wyniosła 15,746 mln – o 419 tys. więcej niż rok wcześniej. Na rynkach międzynarodowych nadawca miał 7,431 mln subskrybentów (więcej o 695 tys.), jednak we Francji liczba odbiorców Canal+ zmalała o 228 tys. osiągając poziom 4,645 mln.

W bieżącym raporcie całkowicie pominięto wyniki działającej w ramach Canal+ platformy nc+, która funkcjonuje na polskim rynku. Nie wiadomo zatem jak nc+ radziła sobie w ostatnich 3 miesiącach, na koniec 2018 r. platforma zanotowała 2,194 mln abonentów, co oznacza wzrost w skali roku o 23 tys. użytkowników.

Autor:ps

Więcej informacji:Vivendi, Canal+, nc+, TV, telewizja, wyniki

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas