Reklama2011-06-21
0

Cannes: Euro RSCG Warszawa z Brązowym Lwem

Na festiwalu reklamowym w Cannes rozdano nagrody w pierwszych trzech kategoriach. Agencja Euro RSCG Warszawa otrzymała Brązowego Lwa za kampanię promującą badania mammograficzne.

Euro RSCG Warszawa została wyróżniona w kategorii Promo & Activation Lions za kampanię promującą zdrowie i bezpieczeństwo publiczne. Akcja - którą agencja przygotowała na zlecenie Stowarzyszenia „Amazonki” -  pod hasłem „To, co człowiek przegapi, znajdzie maszyna” zachęcała kobiety do regularnego wykonywania badań mammograficznych.

>>> Cannes: kolejnych pięć polskich kampanii na shortlistach (foto i wideo)

W kampanii wykorzystano nietypowy mechanizm: klientki kupujące bieliznę w sklepie H&M w Warszawie przy wyjściu były zatrzymywane, bo włączał się czujnik w bramkach elektronicznych. Wtedy kobiety otrzymywały ulotki zachęcające do badań mammograficznych i informujące, jak ważne jest ich regularne wykonywanie.

Ogółem w poniedziałek rozdano w Cannes nagrody w kategoriach Promo & Activation Lions, Direct Lions i PR. Oprócz RSCG nominację w tej pierwszej otrzymała Leo Burnett (więcej na te temat), w tej drugiej… - również Leo Burnett, a w trzeciej - Hill & Knowlton Poland (więcej o tym).

Tymczasem Grand Prix w kategoriach Promo & Activation Lions i Direct Lions zdobył oddział McCann Erickson w Bukareszcie za kampanię „American Rom” dla marki Snack. To pierwsze takie wyróżnienie dla rumuńskiej agencji. Natomiast w kategorii PR nagrodę Grand Prix przyznano kampanii „Rozstanie”, którą agencja Clemenger BBDO Melbourne przygotowała dla Australijskiego Banku Narodowego.

>>> Ohlson fleszem z Cannes: „designerskie" plakietki i idealny insight (foto)

Ponadto Ogilvy Argentyna otrzymała tytuł Agencji Direct Roku.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas