Reklama 2012-06-19
11

Cannes Lions: Brąz dla DDB Warszawa, nominacje także dla Euro RSCG, Leo Burnett i Mediacomu

Reklama rozkład jazdy McDonald’s przygotowana przez agencję DDB otrzymała Brązowego Lwa na festiwalu Cannes Lions. Co ciekawe, projekt ten dostał jeszcze nominacje w kategoriach media i outdoor, podobnie jak prace agencji Euro RSCG i Leo Burnett oraz domu mediowego Mediacom Warszawa.

Rozkład jazdy McDonald’s zdobył Brązowego Lwa w kategorii promo & activation. Reklama w tej nietypowej formie została zainstalowana na Dworcu Centralnym w Warszawie (obejrzyj ją  i przeczytaj więcej o tej kampanii). Rozkład McDonald’s został już nagrodzony w polskim konkursie KTR, otrzymując złoto w kategorii reklama outdoorowa i srebro w kategorii active advertising.



Ta reklama ma jeszcze szanse na nagrody w Cannes. Została bowiem nominowana również w kategoriach direct, outdoor i media. W tej pierwszej na shortliście znalazła się też kampania „Sztuka, której nikt nie widział” zrealizowana przez DDB Warszawa dla Fundacji Audiodeskrypcje.pl (obejrzyj opis tej akcji).

W kategoriach outdoor i media po nominacji otrzymała też reklama płynu do prania Woolite o roboczym tytule „Bluzeczka: (Reckitt Benckiser) przygotowana przez agencję Euro RSCG Warsaw (zobacz tę reklamę). Ponadto w kategorii outdooru szansę na nagrodę ma reklama Heinekena „Kody U” opracowana dla Grupy Żywiec przez Leo Burnett, a w kategorii media kampania „Pokoje tortur” promująca odświeżacz powietrza Ambi Pur, którą zrealizował dom mediowy Mediacom Warszawa dla Procter & Gamble.

W kategoriach efektywności kreatywnej, mobile, prasy i public relations żaden z polskich projektów nie znalazł się na shortlistach.

Autor: tw

KOMENTARZE (11) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas